2022/06/01

 

KOMITEAK JAKINARAZTEN DU

 BIZKAIKO METALAREN HITZARMENA

 GESTAMP BIZKAIA S.AKO Langileen Batzordean aho batez hurrengoa erabaki dugu :

Bat egiten dugula ELA, CCOO, LAB, UGT, ESK, USO , CGT eta CNT sindikatuek aurkeztutako negoziaziorako plataforma bateratuko eskaerekin,baita sindikatu horiek deitu ditzaketen mobilizazio eta greba-egunekin Bizkaiko metaleko hitzarmenaren negoziazioa ez bada desblokeatzen edo eta ez baldin bada aurrerapenik lortzen.

Bizkaiko metalaren hitzarmena sektoreko langile guztien lan eta bizi-baldintzak hobetzeko oinarria da.

Era berean, jakinarazten dizuegu, enpresako zuzendaritzari eskatu diogula FVEMegaz kontaktuan jarri daitezen , benetako negoziazio bat exigitzeko eta mahai gainean akordioa bat ahalbidetuko duen edukiak jarri ditzaten.

 

Ekainak 8an mozioen kanpaina honi bukaera emango zaio enpresen aurrean elkarretaratzeak eginez. Gestamp Bizkaia egingo den elkarretaratzea:

 Ekainak 8an 13,30- 14,30etara ELKARRETARATZEA BIZKAIKO METALEKO HITZARMENAREN ALDE

 Abadiñon n 2022ko ekainaren 1ean.


EL COMITE INFORMA

CONVENIO DEL METAL DE BIZKAIA

 Reunido el Comité de Empresa DE GESTAMP BIZKAIA S.A, hemos decidido por unanimidad que:

Manifestamos nuestra adhesión a las peticiones de la plataforma de negociación conjunta , movilizaciones y jornadas de huelga que se convoquen por los sindicatos ELA, CCOO, LAB, UGT, ESK, USO, CGT Y CNT, en caso de que la negociación del convenio del metal de Bizkaia no se desbloquee y avance,

El convenio del Metal de Bizkaia es la base para mejorar las condiciones laborales y de vida de todos los trabajadores y trabajadoras del sector.

De igual manera os informamos que hemos solicitado a la dirección de nuestra empresa que se ponga en contacto con el FVEM para que le exija una negociación real y que ponga encima de la mesa contenidos que posibiliten un acuerdo.

 

El 8 de junio finalizará esta campaña de mociones con diferentes concentraciones delante de las empresas. En Gestamp Bizkaia la concentración será el :

 

8 de junio de 13,30 a 14,30 CONCENTRACIÓN POR UN CONVENIO PARA EL METAL DE BIZKAIA

En Abadiño a 1 de junio de 2022

No hay comentarios: